Miley Cyrus, kontrowersyjna wokalistka ze Stanów Zjednoczonych tym razem postanowiła włączyć się w dyskurs dotyczący kwestii zabijania dzieci nienarodzonych. W nowej kampanii reklamowej zbiera pieniądze na działalność największego aborcyjnego konglomeratu – Planned Parenthood.
Miley Cyrus we współpracy z największym dostawcą „usług” aborcyjnych w USA rozpoczęła kampanię reklamową nowej marki odzieży. Pozyskane w ten sposób środki zostaną przekazane na działalność Planned Parenthood, czyli w praktyce – posłużą umożliwieniu dalszego zabijania nienarodzonych. Cyrus kampanię reklamową promuje za pomocą serii ohydnych zdjęć w mediach społecznościowych. Na jednym z nich liże tort z napisem „aborcja to opieka zdrowotna”.
Wesprzyj nas już teraz!
Wokalistka sfotografowana jest także w niecenzuralnych pozach, a zdjęcia opatrzone są hasłem (w pozbawionym wulgarności tłumaczeniu) „nie zadzieraj z moją wolnością” . Cyrus sprzedaje bluzy w cenie 175 dolarów za sztukę. Oferta skierowana jest przede wszystkim do nastoletnich dziewczyn.
Znana z kontrowersji oraz epatowania seksualnością i nagością artystka nie pierwszy raz wspiera zabijanie nienarodzonych. W 2016 roku ruszyła z kampanią sprzedaży koszulek z napisem „pro-choice” (ang. za wyborem), z której dochód został przeznaczony na działalność PP. Tegoroczna kampania nie obyła się jednak bez wizerunkowego zgrzytu. Niemal identyczny tort prezentowała jedna z feministek w 2018 roku. Publicznie oskarżyła Cyrus o plagiat, za co wokalistka…przeprosiła, jednocześnie pośrednio przyznając się do winy. Autorka pierwotnego pomysłu uważa, że to za mało i zapowiedziała podjęcie czynności prawnych.
Źródło: lifenews.com
PR