Jeśli ktoś myślał, że istnieją dziedziny życia, do których homoseksualna rewolucja nie dociera i nigdy nie dotrze, to był w głębokim błędzie. Firma Procter&Gamble przeprowadziła w Wielkiej Brytanii rebranding jednej ze swoich marek. Miejsce płynów do mycia naczyń oraz kostek do zmywarek Fairy zastąpiła marka Fair. Zmiana ma zwrócić uwagę na „prawa społeczności LGBTQ+, zwłaszcza wśród młodszych konsumentów” – podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Zmiana nazwy marki to nie wszystko, gdyż na produktach pojawi się także tęczowe logo. Firma planuje ponadto opublikować raport dotyczący LGBT+ oraz publikować rozmowy wideo, które mają spowodować większą otwartość i pozytywne wypowiadanie się na temat homoseksualistów.
Lider komunikacji LGBTQ+ w firmie P&G nie ukrywa, że chciał wykorzystać „kultowy” potencjał marki do sprowokowania rodzinnych rozmów na temat właśnie tej społeczności. Brent Miller ma świadomość, że owa marka wiąże się z kuchnią, gdzie spotykają się i rozmawiają całe rodziny. Działanie jest więc celowe, co przyznaje Miller.
Wesprzyj nas już teraz!
– Tęczowa flaga na opakowaniu jest przyjemnym i widocznym sposobem na pokazanie wsparcia i jako gej z zadowoleniem to przyjmuję, ale chcę mieć pewność, że wykorzystujemy siłę, jaką mamy jako marka, by zachęcać do rozmów – dodaje lider komunikacji LGBTQ+ w P&G.
Ponadto firma ze współpracy z Albert Kennedy Trust przekazała 50 tys. funtów na bezdomną młodzież LGBT+. W przyszłości będzie przekazywać określoną kwotę z każdej sprzedanej butelki.
Źródło: wirtualnemedia.pl
MWł
Polecamy 64. numer „PCh24 Co Tydzień”. Aby go pobrać wystarczy kliknąć TUTAJ.