5 grudnia 2017

Uderzenie w rodzinę, promocja homoseksualizmu. Telewizja nowej generacji w akcji

(źródło: youtube.com)

Jeśli związek kobiety z mężczyzną, to nie na zawsze, ale kiedy już w grę wchodzą relacje homoseksualne, to mowa o „ślubie” przystojnych, dobrze ubranych sodomitów, w scenerii znanej z amerykańskich produkcji. Taką oto narrację serwuje TVN reklamując swe usługi.

 

W reklamówce wypuszczonej przez TVN oglądamy szereg obrazów, które mają zachęcić do sięgnięcia po usługę oferowaną przez tego nadawcę. Przy okazji twórcy reklamy uderzyli w tradycyjne wartości.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Jedna z prezentowanych scen ukazuje parę młodych ludzi – kobietę i mężczyznę –podekscytowanych swoją obecnością, których najwyraźniej trawi pożądanie. Scena nie budzi skojarzeń rodzinnych, a przywołuje na myśl „przelotny romans bez zobowiązań”. Przekaz dla pewności utrwalony jest hasłem: „to nie jest na stałe”.

 

To co jest według reklamy „jakby bardziej na stałe” może niejednego zaskoczyć. Kolejna ze scen ukazuje bowiem ceremonię „ślubną” sodomickiej pary, zakończoną pocałunkiem. Oczywiście wszystko w anturażu rodem z amerykańskich produkcji, a sami „młodzi” są przystojni, dobrze ubrani i jakże szczęśliwi. „To nie jest dziwne” – dodaje TVN.

 

Narracja prezentowana przez tego prywatnego nadawcę jest jednoznaczna: impreza, brak zobowiązań, odpowiedzialności, wolność (czytaj swoboda), luźne związki i więcej prawa dla homoseksualistów. Nie dziwmy się, że wychowywane w takich standardach miliony odbiorców ulegają rewolucyjnej modzie.

 

 

MA

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 105 295 zł cel: 300 000 zł
35%
wybierz kwotę:
Wspieram