Jeśli związek kobiety z mężczyzną, to nie na zawsze, ale kiedy już w grę wchodzą relacje homoseksualne, to mowa o „ślubie” przystojnych, dobrze ubranych sodomitów, w scenerii znanej z amerykańskich produkcji. Taką oto narrację serwuje TVN reklamując swe usługi.
W reklamówce wypuszczonej przez TVN oglądamy szereg obrazów, które mają zachęcić do sięgnięcia po usługę oferowaną przez tego nadawcę. Przy okazji twórcy reklamy uderzyli w tradycyjne wartości.
Wesprzyj nas już teraz!
Jedna z prezentowanych scen ukazuje parę młodych ludzi – kobietę i mężczyznę –podekscytowanych swoją obecnością, których najwyraźniej trawi pożądanie. Scena nie budzi skojarzeń rodzinnych, a przywołuje na myśl „przelotny romans bez zobowiązań”. Przekaz dla pewności utrwalony jest hasłem: „to nie jest na stałe”.
To co jest według reklamy „jakby bardziej na stałe” może niejednego zaskoczyć. Kolejna ze scen ukazuje bowiem ceremonię „ślubną” sodomickiej pary, zakończoną pocałunkiem. Oczywiście wszystko w anturażu rodem z amerykańskich produkcji, a sami „młodzi” są przystojni, dobrze ubrani i jakże szczęśliwi. „To nie jest dziwne” – dodaje TVN.
Narracja prezentowana przez tego prywatnego nadawcę jest jednoznaczna: impreza, brak zobowiązań, odpowiedzialności, wolność (czytaj swoboda), luźne związki i więcej prawa dla homoseksualistów. Nie dziwmy się, że wychowywane w takich standardach miliony odbiorców ulegają rewolucyjnej modzie.
MA