17 listopada 2017

Tesco na Boże Narodzenie. Muzułmanie i homoseksualiści bohaterami spotu

(Źródło: pixabay.com)

Klienci na Wyspach Brytyjskich czują się urażeni świąteczną reklamą sieci Tesco. W kilkuminutowym spocie zachęcającym do przedświątecznych zakupów pojawiły się sceny, gdy typowa muzułmańska rodzina (kobiety w charakterystycznych nakryciach głowy)  rozpakowuje prezenty i przygotowuje indyka na bożonarodzeniowy obiad. 

 

Wszystko dzieje się na tle choinki, anglosaskiej kolędy i bogato ozdobionego mieszkania. Autorzy spotu – jak często w takich przypadkach bywało – tłumaczy się chęcią ukazania wielokulturowości i różnorodności, także w okresie tak chrześcijańskich świąt.

Wesprzyj nas już teraz!

 

– Przecież muzułmanie czy niewierzący także mogą obchodzić Boże Narodzenie. A swoją drogą Jezus jest także i muzułmańskim prorokiem – takie oto karkołomne tłumaczenie zamieścił na swojej stronie zarząd Tesco.

 

Poza muzułmanami w najnowszym spocie Tesco występuje też rodzina Sikhów oraz para homoseksualistów, których zabawna rozmowa na temat indyka pozbawionego wnętrzności (!) ma zachęcić klientów do przedświątecznych zakupów. Natomiast pokazana brytyjska rodzina kłóci się o kulinarne błahostki.

 

W sieciach społecznościowych natychmiast zawrzało. „Po co pokazywać, że muzułmanie obchodzą Boże Narodzenie skoro wszyscy wiemy, że tak nie jest” – to najdelikatniejszy komentarz nowego spotu.

 

Kontrowersyjny, źle odebrany przez wielu Brytyjczyków filmik reklamowy, to pierwszy z pięciu części bożonarodzeniowych spotów reklamowych, które Tesco przygotowało dla klientów w Zjednoczonym Królestwie.

 

ChS

Źródło „The Independent”

 

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 964 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram