10 lipca 2019

Sondaże potwierdzają: Polacy jednoznacznie przeciwko promocji LGBT przez firmy

(fot. pixabay.com)

Polacy jednoznacznie opowiadają się przeciwko promocji środowisk LGBT przez prywatne przedsiębiorstwa – wynika z badań ośrodka  Social Changes dla portalu wpolityce.com.

 

Na pytanie „czy w Pani/Pana ocenie firmy powinny angażować się w promocję środowisk LGBT (lesbijki, homoseksualiści, biseksualiści, transseksualiści)?”, aż 60 proc. respondentów udzieliło negatywnej odpowiedzi. Za promocją środowisk homoseksualnych przez prywatne przedsiębiorstwa opowiada się 11 proc. społeczeństwa. Odpowiedź „nie mam zdania” wybrało 29 proc. ankietowanych.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Biorąc pod uwagę jedynie wypowiedzi „za”, lub „przeciw” oraz nie uwzględniając osób nie mających zdania w tej kwestii, wyniki są jeszcze wyraźniejsze. W takim zestawieniu, aż 84 proc. opowiada się przeciwko promocji środowisk LGBT. „Za” jest jedynie 16 proc.

 

„Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na panelu internetowym. Badanie zostało przeprowadzone na ogólnopolskiej, reprezentatywnej (pod względem: płci, wieku, wielkości miejsca zamieszkania) próbie Polaków. W badaniu – zrealizowanym w dniach 28 czerwca – 3 lipca 2019 roku – wzięło udział N=1040” – czytamy na stronie wpolityce.com

 

Źródło: wpolityce.com

PR  

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 132 283 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram