12 sierpnia 2018

Reklamodawcy uciekają od Urbana. Wrogowie Kościoła notują straty

(fot. Grazyna Myslinska/FORUM)

Wydawcy antykościelnych gazet – „Nie” oraz „Faktów i mitów” – notują zdecydowane spadki wpływów sprzedażowych. Pismo Jerzego Urbana w ubiegłym roku zanotowało zysk z reklam na poziomie… 3,5 tys. zł. 

 

Wydawca tygodnika „Nie”, spółka Urma, zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 10 proc. zaś wydawca „Faktów i mitów” (Błaja News) aż o 27,1 proc. To świetne wiadomości dla każdego, kto zna profil tych pism i doświadczył ich wrogości wobec Kościoła.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Spadek sprzedaży lewackich pism propagandowych cieszy, jednak stan finansowy wydawcy „Nie” nadal stoi na niezłym poziomie. Wobec notowanych strat, spółka pozbywa się niefinansowych aktywów trwałych. W ubiegłym roku zarobiła 1,49 mln zł z samej sprzedaży nieruchomości. To pokazuje jak wielkim kapitałem dysponował – i nadal dysponuje – Jerzy Urban.

 

Pismo „Nie”, założone przez propagandzistę komunistycznej władzy, cieszyło się wielką popularnością w latach 90. Jego głównymi wyróżnikami był rynsztokowy język oraz wyjątkowo wulgarna walka z Kościołem.

 

 

Źródło: wirtualnemedia.pl

ged

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 132 183 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram