Jeden z producentów środków antykoncepcyjnych ruszył ze specjalną kampanią edukacyjną. W spocie, mającym stanowić wstęp do edukacji o emocjach w seksie, wykorzystano między obrazki dwóch dotykających się w niedwuznaczny sposób mężczyzn.
Autor reklamy podkreślił, że swój przekaz kieruje do „wszystkich uprawiających seks” i dlatego komunikacja musi być różnorodna. Do klipu zostały więc zaproszone pary w różnym wieku, ale też o różnych skłonnościach seksualnych.
Wesprzyj nas już teraz!
Czemu ma służyć kampania? Chodzi oczywiście o promowanie „bezpiecznego seksu”. Ma się ona skupiać na emocjach, jakie towarzyszą relacji seksualnej. – To dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, odpowiedzialna za wizerunek marki.
Przedstawiciele marki deklarują też, że chodzi o przekazanie takich emocji, jak bliskość, intymność czy potrzeba zrozumienia. Wszystko jednak sprowadza się do grzechu, jakimi są korzystanie z antykoncepcji oraz akty homoseksualne. Nie przez przypadek producent podkreśla, że kampania ma przede wszystkim uwrażliwiać na zdrowie i bezpieczeństwo bliskich, czyli – w rozumieniu jej kreatorów – zachęcać do korzystania z prezerwatywy.
Źródło: marketingprzykawie.pl
ged