25 sierpnia 2019

Producent antykoncepcji chce edukować seksualnie. I promuje homozwiązki

(grafika pch24.pl)

Jeden z producentów środków antykoncepcyjnych ruszył ze specjalną kampanią edukacyjną. W spocie, mającym stanowić wstęp do edukacji o emocjach w seksie, wykorzystano między obrazki dwóch dotykających się w niedwuznaczny sposób mężczyzn.

 

Autor reklamy podkreślił, że swój przekaz kieruje do „wszystkich uprawiających seks” i dlatego komunikacja musi być różnorodna. Do klipu zostały więc zaproszone pary w różnym wieku, ale też o różnych skłonnościach seksualnych.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Czemu ma służyć kampania? Chodzi oczywiście o promowanie „bezpiecznego seksu”. Ma się ona skupiać na emocjach, jakie towarzyszą relacji seksualnej. – To dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, odpowiedzialna za wizerunek marki.

 

Przedstawiciele marki deklarują też, że chodzi o przekazanie takich emocji, jak bliskość, intymność czy potrzeba zrozumienia. Wszystko jednak sprowadza się do grzechu, jakimi są korzystanie z antykoncepcji oraz akty homoseksualne. Nie przez przypadek producent podkreśla, że kampania ma przede wszystkim uwrażliwiać na zdrowie i bezpieczeństwo bliskich, czyli – w rozumieniu jej kreatorów – zachęcać do korzystania z prezerwatywy.

 

 

Źródło: marketingprzykawie.pl

ged

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 133 413 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram