15 czerwca 2012

Polacy największym zaufaniem darzą Internet

(fot.sqback/sxc.hu)

Polacy, na tle obywateli innych krajów Europy, darzą mniejszym zaufaniem radio, prasę czy telewizję. Znacznie większą wiarygodnością w naszym kraju cieszy się za to Internet – wynika z badania European Trusted Brands 2012.


Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom jakie przekazywane są w radiu czy telewizji. To znacznie więcej niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych mediów deklaruje mniej niż połowa ankietowanych.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Niewielkim zaufaniem cieszy się w naszym kraju również prasa. Jednak w naszych wyborach nie odbiegamy zbytnio od pozostałych narodów Europy. Wiadomościom drukowanym wierzy w Polsce tylko 2 proc. mniej ankietowanych niż średnio w Europie (38 do 40 proc.).

 

Tradycyjne media nie cieszą się w naszym kraju zaufaniem. Za to aż 56 proc. naszych rodaków ufa treściom zamieszczonym w Internecie. To więcej niż średnia europejska, która wynosi 46 proc.

 

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie. Badanie prowadzone jest corocznie od 2001 roku.

 

 

Źródło: rp.pl

ged

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 904 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram