Gdy chrześcijanie radośnie oczekują Bożego Narodzenia, niemiecki tygodnik „Der Spiegel” postanowił zaatakować Świętą Rodzinę. Krytykując komercjalizację, redakcja posunęła się stanowczo za daleko.
Tematem najnowszego numeru tygodnika jest przedświąteczny ruch w handlu internetowym. Ilustrując zjawisko, niemieccy dziennikarze postanowili przedstawić Syna Bożego w… kartonie na przesyłki.
Wesprzyj nas już teraz!
Oblubieniec Najświętszej Maryi Panny święty Józef w komiksowy i rzekomo „zabawny” sposób mówi o Panu Jezusie: Ja tego nie zamawiałem. Z kolei Matka Boża pyta: Czy możemy go wymienić?
Czy przy okazji jakiegoś muzułmańskiego święta redakcja „Spiegla” będzie równie odważna, by sobie z niego zakpić? Czy na kanwie żydowskich celebracji również pojawi się „zabawna” ilustracja? A może – jak zwykle dotąd – nawałnica skandalicznych treści pojawi się jedynie przy okazji świąt chrześcijańskich?
Źródło: niezalezna.pl
MWł