Przy okazji czerwcowego miesiąca „dumy gejowskiej” wszystkie parki Disneya będą sprzedawać specjalnie zaprojektowane czapki z tęczowym motywem Myszki Miki.
Charakterystyczne uszy Mickey Mouse pokryte zostały kolorowymi paskami układającymi się w symbol ruchu LGBT. Ponadto, na przodzie czapki znalazły się dłonie słynnej disneyowskiej bohaterki, ułożone w kształt tęczowego serca.
Wesprzyj nas już teraz!
To nie pierwszy tego typu przypadek, gdy sklepy Disneya promują homoseksualną propagandę. Wręcz przeciwnie – robią to od dawna. Ponadto w Disneylandzie i Disneyworld organizowane były cykliczne „Gay Days”.
Propaganda LGBT sączy się też z telewizyjnych programów Disneya dla dzieci. Amerykańska telewizja ABC Family oraz kanadyjska ABC Spark przez ostatnie pięć lat emitowały serial „The Fosters”, stworzony pierwotnie przez homoseksualistów Bradleya Bredewega i Petera Paige.
Pierwszy sezon filmu przedstawiał parę lesbijek, wychowującą zarówno biologiczne, jak i adoptowane dzieci. Później przyszedł czas na jednopłciowe afekty nastolatków.
W prezentowanym od 2010 roku na antenie Disney Channel widowisku „Powodzenia, Charlie!” (Good Luck Charlie) pojawił się 4 lata później motyw związku dwóch kobiet.
Z kolei Alex Hirsch, twórca kreskówki Gravity Falls (Disney Channel) wprowadził na ekran motyw homoseksualnej relacji szeryfa i jego zastępcy.
W 2015 roku koncern Disneya dołączył do 379 innych korporacji, które wezwały amerykański Sąd Najwyższy do zlikwidowania wszystkich państwowych zakazów dotyczących pseudomałeństw osób tej samej płci.
Źródło: Life Site News
RoM