17 grudnia 2019

Nacisk „tęczowego” lobby? USA: stacja wycofała reklamę ze „ślubem” LGBT, potem… zmieniła zdanie

(Zdjęcie ilustracyjne. Źródło: unsplash.com (Tikkho Maciel))

Stacja telewizyjna Hallmark opublikowała serię reklam firmy organizującej imprezy weselne. Jeden z klipów prezentował „ślub” dwóch kobiet. W wyniku protestów środowisk prawicowych nadawca zdecydował się wycofać treść uznaną za zbyt kontrowersyjną. Potem jednak… zmienił zdanie. Wszystko przez oburzenie lewicy.

 

Przywrócenie skandalicznej reklamy prezentującej ceremonię symulującą „ślub” osób tej samej płci to jednak nie wszystko. Stacja poszła bowiem o krok dalej w uległości wobec homoseksualnego lobby. Hallmark zadeklarował bowiem także jeszcze silniejsze „reprezentowanie” społeczności LGBTQ.

Wesprzyj nas już teraz!

 

W ten sposób stacja zaprzeczyła swojemu wcześniejszemu oświadczeniu, w którym przekonywała, że chce służyć rozrywce całych rodzin i woli unikać kontrowersji. Oto bowiem dyrektor generalny stacji oświadczył, że jego firma popełniła błąd i dlatego właśnie zdecydowała się przywrócić oburzający materiał oraz silniej „reprezentować” przedstawicieli ruchu homoseksualnego.

 

Źródło: tvp.info

MWł

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 131 667 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram