16 czerwca 2020

„Moc smaku w robaku”. Hipermarkety zza Odry chcą żywić nas insektami

(Fot. Bialo-zielony - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=38795773)

Niemiecka sieć Kaufland od niedawna oferuje w swoich sklepach spożywczych na terenie Polski jedzenie wyprodukowane z owadów. Nie byłoby w tym może nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że pasza z insektów przeznaczona jest… dla ludzi.

 

Nowa oferta hipermarketów zza Odry reklamowana jest jako „ekologiczna” alternatywa dla mięsa. „Ekologiczna” bo pochłaniająca mniej energii na produkcję niż tradycyjna karkówka czy schabowy.

Wesprzyj nas już teraz!

 

„Hodowla insektów pochłania znacznie mniej surowców i jest dużo mniej inwazyjna dla środowiska. 

Zawierają one bardzo wiele białka, potasu czy kwasów nasyconych i cieszą się powodzeniem m.in. w Azji Południowo-Wschodniej czy Afryce” – czytamy na portalu o2.pl w tekście zatytułowanym „Tylko dla odważnych. Oferta w Kauflandzie obrzydzi wielu Polaków”. Zatem nie tylko mieszkańcy egzotycznych kontynentów na dobre przenoszą się do Europy, ich obyczaje, w tym kulinarne, również. Także te, które powszechnie postrzegane są tutaj jako wstrętne i odpychające.

 

Robaczaną paszę dla ludzi promuje między innymi Organizacja Narodów Zjednoczonych, zwłaszcza z myślą o krajach zagrożonych głodem. Teraz z paskudnym „pożywieniem” oswajani mają być Polacy – to że akurat przez przedstawicieli nacji od dawna chętnie sięgającej po różnego rodzaju eksperymenty na ludziach, dziwi akurat najmniej.

 

Także promocyjne hasło nowej oferty („Moc smaku w robaku”) zdaje się pochodzić od agencji Public Relations z Berlina czy Frankfurtu. Ten germański polot, to wyszukane poczucie humoru…

 

„Ciekawi nowych smaków mogą od kilku dni zaopatrzyć się w Kauflandzie w produkty z insektów. Na półkach znajdziemy batoniki ze świerszczy, mączki czy chrupkie pieczywo” – pisze o2.pl.

 

„Wiele produktów pochodzi od fińskiego producenta przekąsek ze świerszczy Griidy. Z kolei firma Imago oferuje m.in. mączki do wyrobu falafeli i sosów do spaghetti np. z pasikoników. Do wyboru mamy też chrupiące pieczywo z firmy Wholi” – czytamy w informacji.

 

Eksperyment rozpoczął się na razie w 29 sklepach, przede wszystkim w ośrodkach wielkomiejskich – stolicy, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Szczecinie, Łodzi czy Poznaniu. Zapewne stratedzy Kauflandu – wiele wskazuje na to, że słusznie – uznali, iż opanowane przez liberalną lewicę duże ośrodki akademickie łatwiej adaptują „ekologiczną” propagandę.

 

Sieć Kaufland, podobnie jak bardzo popularny w Polsce Lidl, należy do koncernu Schwarz.

 

 

Źródło: o2.pl. Komentarz – PCh24.pl

RoM

 

O rewolucji na talerzu czytaj w magazynie Polonia Christiana 

 

 

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 132 863 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram