„Poważny portal informacyjny, który będzie mówił o różnych aspektach życia prokreacyjnego, o tym, co można i należy robić, by zwiększyć możliwości posiadania dzieci w przyszłości” – to zapowiedź szefa resortu zdrowia Konstantego Radziwiłła.
Minister odpowiedział na pytanie o kampanię społeczną, w której wykorzystane zostały słynne już spoty o królikach. Będą one emitowane przez największe stacje telewizyjne o porach cieszących się dużym zainteresowaniem ze strony widzów.
Wesprzyj nas już teraz!
„Kto jak kto, ale my, króliki, wiemy, jak zadbać o liczne potomstwo. Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze, dużo się ruszamy. Po drugie, zdrowo jemy. Po trzecie, nie stresujemy się, kiedy nie musimy. I po czwarte, nie używamy sobie. Więc jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63” – taki tekst, ilustrowany zdjęciami hasających po łące zwierzaków, towarzyszy jednemu z filmików.
Inny zwraca uwagę na konieczność unikania rozwiązłego stylu życia. Przestrzega bowiem przed „skakaniem z kwiatka na kwiatek”. Jak głosi spot, niezastosowanie się do tej rady grozi dużymi przykrościami: można się bowiem „dokicać do lekarza, a nie kró-licznej rodziny”.
Krótkie filmy firmowane są przez Ministerstwo Zdrowia, zaś adresowane do młodych ludzi.
„Finałem tej kampanii będzie poważny portal informacyjny, który będzie mówił o różnych aspektach życia prokreacyjnego, o tym, co można i należy robić, by zwiększyć możliwości posiadania dzieci w przyszłości” – zapowiedział minister Radziwiłł.
Źródło: interia.pl, wPolsce.pl
RoM