8 czerwca 2020

Klęska lobby LGBT? Firmy w Polsce nie włączają się w promocję homoseksualizmu

(Zdjęcie ilustracyjne. źródło: pixabay.com)

Podczas gdy w czerwcu w wielu krajach zachodnich firmy prześcigają się w sięganiu po homoseksualną symbolikę, w naszej ojczyźnie jest inaczej. Tylko kilka przedsiębiorstw działających w Polsce zdecydowało się na wykorzystanie elementów ideologii LGBT dla celów promocyjnych. Większość obawia się, że podobny gest zostałby przez Polaków przyjęty negatywnie.

 

Czerwiec to miesiąc poświęcony nabożnej czci wobec Najświętszego Serca Pana Jezusa. Niestety, w wielu krajach świata zachodniego ten sam czas wykorzystywany jest dla siania nachalnej propagandy homoseksualnej. Ulicami miast przeciągają tak zwane parady równości, podczas których podnosi się neomarksistowskie hasła, nierzadko profanując też największe świętości, w tym wizerunek samego Jezusa Chrystusa czy Najświętszej Maryi Panny. Od tej plagi nie jest wolna również Polska.

Wesprzyj nas już teraz!

 

W naszej ojczyźnie jednak, inaczej niż w wielu innych państwach, w tę bezbożną hucpę z rzadka tylko włączają się firmy. Jak donosi portal WirtualneMedia.pl w „świętowanie” homoseksualnej agendy włączyły się w tym roku jedynie marka modowa Risk Made in Warsaw, producent prezerwatyw Durex (co, przyznajmy, nie jest szczególnie zaskakujące) oraz marka klapek Kubota.

 

Co ciekawe w ubiegłym roku na taki gest zdecydowało się więcej firm. Były to, między innymi, Sprite, Empik czy Netflix.

 

Według portalu WirtualneMedia.pl rzecz może być związana ze sprzeciwem Polaków wobec homoseksualnej agendy ideologicznej (co portal określa mianem „homofobii”).

 

W niedawnym raporcie homolobbystów z ILGA Europe Polska osiągnęła ostatnie miejsce w rankingu państw europejskich „przychylnych równouprawnieniu”osób o skłonnościach LGBT.

 

W rozmowie z cytowanym tematem jeden z ekspertów stwierdził, że większość marek „woli stawiać na mniej polaryzujące tematy”. Inny wskazał, że firmy, które wspierają agendę LGBT, muszą nad Wisłą liczyć się z ostrą i surową reakcją internautów.

 

Według ekspertów za kilka lat sytuacja może jednak ulec zmianie i promocja LGBT może przestać być traktowana przez firmy marginalnie.

 

Źródła: wirtualnemedia.pl, PCh24.pl

 

Pach

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 132 803 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram