29 maja 2019

Najpierw „równość płci”, teraz promocja transseksualizmu. Tak Gillette wspiera „postęp”

(źródło: Facebook / Gillette)

„Marka Gillette w swojej nowej kampanii chce promować integrację płci. Bohaterem spotu reklamowego First shave, the story of Samson jest transseksualny nastolatek”, informuje brytyjski dziennik „The Guardian”.

 

Gazeta podkreśla, że nowy spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillette to część trwającej od dłuższego czasu kampanii nazwanej „My Best Self”, która ma na celu „promocję integracji płci”.

Wesprzyj nas już teraz!

 

W najnowszej reklamie zaprezentowano historię transseksualnego nastolatka – Samsona, którego ojciec uczy, jak należy się golić. – Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić – mówi w spocie chłopiec. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.

 

Bohater najnowszej reklamy Gillete napisał w poście na Facebooku, że to właśnie ojciec najbardziej wspierał go podczas jego tranzycji m.in. poprzez zachęcanie, aby chłopiec „zawsze był pewny siebie i żył w zgodzie ze sobą”.

 

Marka Gillette zapowiedziała, że nie jest to jej ostatnie słowo w promowaniu tematów związanych z  transseksualizmem. Jak przypomina „The Guardian”, na początku tego roku „firma nawiązała współpracę z transpłciową aktywistką Jazz Jennings”.

 

Źródło: The Guardian / rp.pl

TK

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 784 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram