5 marca 2018

Holendrzy bojkotują markę odzieżową za kampanię w stylu LGBT

(Źródło: pixabay.com)

Nieprzychylne komentarze, zapowiedzi bojkotu, masowy odpływ obserwujących profile społecznościowe – to reakcja klientów holenderskiej marki odzieżowej na kampanię reklamową zawierającą wątki homoseksualne.

 

Wydarzyło się w Holandii: odzieżowa firma Suitsupply postanowiła zareklamować swoje produkty poprzez kampanię w stylu LGBT. Fotografie opublikowane w ramach sesji, a także film zamieszczony w internecie zawierały sceny z okazującymi sobie czułości parami jednopłciowymi.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Jak na tak „postępowy” kraj jak Niderlandy, reakcja odbiorców była dosyć zaskakująca. Profile firmy na społecznościowych serwisach Facebook i Instagram – wbrew politycznej poprawności – zanotowały wiele nieprzychylnych komentarzy, zapowiedzi bojkotu marki. Instagramowe konto Suitsupply „schudło” o ponad 12 tysięcy obserwujących.

 

Fokke de Jong, prezes firmy przekonuje, że zamierzał „uczcić wszystkie związki między ludźmi, które opierają się na miłości”. Jego zdaniem, kampania przyniosła jego przedsiębiorstwu wielu nowych miłośników.

 

Źródło: wprost.pl/BBC

RoM

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 724 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram