DZIŚ JEST:   16   CZERWCA   2019 r.

Trójcy Przenajświętszej
Św. Benona, biskupa
Bł. Marii Teresy Scherer
 
 
 
 

Globalne marki wspierają homopropagandę. Kto paraduje z sodomitami?

Globalne marki wspierają homopropagandę. Kto paraduje z sodomitami?
Fot. Pixabay

Paradująca dziś w stolicy homoseksualna mniejszość, ponoć bardzo uciskana przez opresyjne społeczeństwo, cieszy się jednak poparciem całkiem możnych zwolenników. Środowiska LGBT mają się w tym zakresie czym pochwalić.

 

Niejeden użytkownik telefonicznych aplikacji Google Maps zdziwił się po wpisaniu do wyszukiwarki hasła „Warszawa”. Jego oczom ukazał się bowiem obrazek sugerujący, że głównym celem, dla którego warto odwiedzić w sobotę stolicę naszego kraju, jest odbywająca się tam dzisiaj Parada Równości.

 

mapka homo

 

„Coraz więcej marek na Paradzie Równości. Do Polski wchodzi globalny trend” – cieszy się branżowy portal Wirtualne Media. Pisze on, że w sobotnim marszu zwolenników tzw. mniejszości seksualnych w Warszawie zapowiedzieli swój udział reprezentanci kilkunastu firm z różnych branż. To znacznie więcej niż chociażby przed rokiem.

 

„Zdaniem ekspertów to z jednej strony przenikanie do Polski światowych trendów, a z drugiej wyraz wsparcia dla atrakcyjnej reklamowo grupy konsumentów. To także manifestacja systemu wartości, które wiele marek deklaruje w swoim DNA oraz odpowiedź na oczekiwania konsumentów” – ocenia portal.

 

Wirtualne Media podają, iż parada przyciągnęła organizacje pozarządowe, część partii i ruchów politycznych. „Obok nich w paradzie przejdą przedstawiciele wielu firm, z których większość to międzynarodowe korporacje. Z sektora mediów i nowych technologii udział potwierdzili: Google, Universal (sponsorzy osobnych pojazdów), Microsoft, MTV Pride, Nielsen, IBM. Organizatorzy w grafice wymienili też Discovery (które w Polsce w połowie ub.r. połączyło się z TVN), przy czym sama firma nie wspiera wydarzenia” – czytamy w obszernym materiale.

 

Co nie może dziwić, aktywnym uczestnikiem lobby homoseksualnego jest „Gazeta Wyborcza”, która w ostatnich dniach wysyła swoim czytelnikom codzienny newsletter LGBT+ (zazwyczaj publikowany przez portal dziennika co środę). Abonenci newslettera otrzymają kody uprawniające do darmowego korzystania z cyfrowej prenumeraty GW.

 

Mikołaj Piotrowski, szef marketingu i komunikacji koncernu Nielsen zdradził WM, że w firmie od dawna funkcjonuje grupa pracowników Pride, na co dzień wspierająca mniejszości seksualne.

 

Należąca do Coca Coli marka Sprite z okazji warszawskiej Parady Równości wypuściła na rynek serię puszkowego napoju w tęczowym opakowaniu. Marka ta wspiera finansowo organizatorów marszów homoseksualnych w innych miastach Polski, a także działania seksedukacyjne grupy Stonewall, zwłaszcza w okresie wakacji.

 

Martyna Kaczmarek z firmy Ben&Jerry's mówi natomiast: – Już w 1989 r. Ben & Jerry's był pierwszym pracodawcą w Vermont, który oferował ubezpieczenie zdrowotne partnerom pracowników, w tym parom tej samej płci. Wierzymy i walczymy o to aby każdy miał pełne i równe prawa obywatelskie. Małżeństwa dla wszystkich, bo miłość nie wyklucza! – nawołuje pani menadżer.

 

- Wsparcie coraz większej liczby globalnych brandów dla Parady Równości w Warszawie, jest bez wątpienia próbą przeniesienia globalnych trendów na polski rynek, ale też łączenia wartości firmy z biznesem. Gdy w ubiegłym roku Netflix został partnerem Parady Równości, wykorzystał tę okazję by promować najnowszy sezon "Orange Is The New Black". Ben & Jerry's uczestniczył zaś w przywróceniu tęczy na Placu Zbawiciela, co wzbudziło ogromne emocje wśród odbiorców. Tegoroczne rekordowe zaangażowanie marek w Paradę Równości w Warszawie zatem nie dziwi. Brandy chcą uczestniczyć w globalnym trendzie, który zyskuje na sile - także w Polsce - a Parada Równości w naturalny sposób im to umożliwia –  stwierdziła Katarzyna Fabjaniak z agencji Hill+Knowlton Strategies Poland.

 

- (…) coraz więcej marek wykorzystuje temat LGBT w swoich działaniach komunikacyjnych i biznesowych – dodaje, wymieniając akcję River Island #ThisIsFamily, kolekcję tęczowych ubrań Love for all („Miłość dla wszystkich”), spot IKEA „Pomocne ręce” (przedstawia dwie kobiety usypiające dziecko).

 

Kinga Muszytowska, dyrektor w agencji Walk PR, Polska, w rozmowie z portalem Wirtualne Media  przestrzega działające w Polsce marki przed niedostatecznym zapałem we wspieraniu ideologii walczących homoseksualistów. – Dla większości marek zaangażowanie w Paradę Równości wiąże się ze zmieniającym się celem marki i działaniami prowadzonymi przez nich w temacie promowania tolerancji w miejscu pracy. Nie da się ukryć, że polskie firmy zainteresowały się tym tematem dużo później niż wiele korporacji w innych krajach zachodniej Europy. Niemniej jednak powinny one uważać tak samo jak marki zagraniczne, aby ich wsparcie nie ograniczało się tylko do jednorazowego działania podczas Parady Równości, ale było częścią długotrwałej strategii ich działalności – twierdzi Muszytowska.

 

Zaangażowaniem mniejszych i większych marek, rozmaitych organizacji, a nawet ambasad różnych krajów chwalą się w internecie sami organizatorzy Parady Równości w Warszawie.

 

 

 

 

Źródło: WirtualneMedia.pl, Google, Facebook, własne.

RoM

 

 

 

 

 


DATA: 2019-06-11 08:31
 
 
Podziel się:  
 
 
 
drukuj
 
 
 
DOBRY TEKST
4
 
 
 
Skomentuj arytukuł
Nick *:
Twoja opinia *:
wyślij opinie
Regulamin forum portalu PCh24.pl.
Kliknij aby przeczytać

Regulamin forum portalu PCh24.pl:

1) Na forum nie wolno umieszczać komentarzy które:

- promują zachowania dewiacyjne, sprzeczne z prawem naturalnym;

- obrażają wiarę katolicką i Kościół katolicki;

- zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);

- zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);

- przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.);

- zawierają linki i adresy do stron WWW, dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe

- są reklamami lub spamem (nie mają nic wspólnego z komentowanym artykułem)

- są bezpośrednimi, brutalnymi atakami na interlokutorów lub nawołują do agresji wobec nich

- są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej

- zawierają uwagi skierowane do redakcji PCh24.pl. (za te ostatnie jesteśmy bardzo wdzięczni, prosimy jednak o kontakt mailowy, tylko wówczas mamy bowiem pewność, że trafią one do osób odpowiedzialnych za treść serwisu).

2) Wszystkie komentarze naruszające pkt. 1 niniejszego Regulaminu będą usuwane przez moderatora

 

Komentarze

Obecność na liście firmy Procter & Gamble to chyba żart: ta firma m.in. produkuje wyroby dla niemowląt. Jeśli się nie mylę, osoby LGBT świadomie rezygnują z rodzicielstwa, więc gdzie tu logika ? Generalnie: podczas zakupów patrzeć na opakowania i omijać szerokim łukiem produkty i usługi firm na ww. liście. Poszukać sensownej przeglądarki i wywalić Google'a i Microsoft no i Mozillę - kilka lat temu była afera z jej szefem. Nie oglądać ww. stacji TV a najlepiej w ogóle przestać oglądać TV. Koncerny myślą wyłącznie w kategoriach pieniędzy - jak im siądą obroty to się opamiętają.
6 dni temu / Piotr Pażucha
 
Słyszałem ze nawet demony brzydza się grzechem sodomskim
6 dni temu / Glik
 
Kolejny etap okupacji Polski przez internacjonalistycznych Żydów. Chcą jak najwięcej letnich katolików zabrać z sobą do piekła.
6 dni temu / Spostrzegawczy
 
A może skoro to jest dla tych firm "atrakcyjny target" klientów to może tak w drugą stronę? Może Ci którzy są przeciw homo ideologii zaczną omijać te marki? Może warto być dumnym z normalności.
6 dni temu / Wall
 
Klasyczne rozpasanie i zuchwałość Sodomy i Gomory. Oby nie sprowadzili finału Sodomy i Gomory, zwłaszcza, że pasterzy nie słychać tylko wysyłają do mediów, swego rzecznika prasowego.
7 dni temu / katolik
 
Zboczencow z dumą wsparły 33 ambasady w tym nasze strategiczne ulubione USA, Izrael, UK. Tylko ruskiej ambasady nie było. To bezwzględnie jest dowód na ruską agenture Konfederacji.
7 dni temu / dgh
 

 
Top Komentowane
 
1
1
1
1
1
 

Nie ma go na naszym portalu?
Napisz! Krótkie komentarze lub felietony - opublikujemy je na Pch24.pl
 
 
 
 
Święta Rita
Ojciec Pio
Święty Maksymilian
Fatima - orędzie tragedii czy nadziei
Różaniec - ratunek dla świata
 
 
string(5) "68826"

Copyright 2019 by
STOWARZYSZENIA KULTURY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ
M. KS. PIOTRA SKARGI

 

Żaden utwór zamieszczony w Portalu pch24.pl (www.pch24.pl) nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie, bez zgody Stowarzyszenia Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi z siedzibą w Krakowie (Wydawca). Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody Wydawcy jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Prośbę o zgodę należy kierować do Redakcji Portalu na adres [email protected] Zgoda udzielana jest w formie pisemnej lub elektronicznej.

Rozpowszechnianie utworów, po uzyskaniu zgody, możliwe jest tylko pod warunkiem podania bezpośrednio pod publikowanym utworem informacji o źródle pochodzenia (PCh24.pl) oraz odnośnika do strony źródłowej (link z atrybutem rel=”follow”). Zgoda nie obejmuje ilustracji do tekstów. Niniejsza klauzula nie dotyczy użytkowników Portalu, linkujących utwory zamieszczone w Portalu w mediach społecznościowych.