W internecie pojawił się najnowszy spot Fundacji Polska Ziemia (organizatora głośnej akcji #RespectUs) biorący na celownik hejt w mediach społecznościowych. Dziennikarze pukają do drzwi autorów najbardziej nienawistnych komentarzy i proszą o publiczne odniesienie się do wypowiedzi – pisze „Tygodnik Solidarność”.
„Życzenie śmierci? Zabójstwa dzieci? Choroby nowotworowej? To rzeczywistość internetowej dyskusji. Ofiarami stają się wszyscy: matka, ojciec, dziecko, polityk, rolnik i ksiądz” – podkreślają autorzy kampanii.
Wesprzyj nas już teraz!
„Czy autorzy hejterskich komentarzy zdają sobie sprawę, co naprawdę oznaczają ich słowa? Czy byliby w stanie powtórzyć swój komentarz prosto w twarz? Czy wiedzą, co to znaczy umierać na najgorszego raka?” – pytają. Akcja polegać będzie na konfrontowaniu autorów najbardziej nikczemnych komentarzy z dziennikarzami.
Wśród nich znajdują się wisy odnoszące się do śmierci posłanki PiS Jolanty Szczypińskiej, ataku na ks. dr. Ireneusza Bakalarczyka czy te kierowane do dziennikarki TVP.
Źródło: tysol.pl / wsensie.tv / Facebook.com
PR