15 listopada 2019

Obrzydliwa kampania reklamowa Sprite’a. Wykorzystano dzieci do promocji LGBT

(fot. pixabay.com)

Coca-Cola Company, do której należy marka Sprite uruchomiła kampanię reklamową w Argentynie (Sprite Argentina), zachęcającą do uczestniczenia w paradach dumy homoseksualnej. W spocie przedstawieni są rodzice, pomagający swoim dzieciom przebierać się za osoby transseksualne.

 

Maxi Itzkoff, dyrektor kreatywny tej kampanii powiedział, że celem reklamy jest testowanie innowacji i dotarcie do młodych ludzi.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Kampania wszczęta przez argentyńską firmę marketingową Santo rozpoczęła się 9 października na Twitterze we współpracy z Reddit – platformą mediów społecznościowych.

 

Pierwsza reklama wideo pokazuje różnych nastolatków i młodych dorosłych, którzy piszą np. „Mam 21 lat i nie wiem, co zrobić ze swoim życiem”. W tle słychać piosenkę Gerry & the Pacemakers: „You will never walk alone”.

 

Wśród zwrotów, które pojawiają się w spocie jest: „Lubię zarówno chłopców, jak i dziewczyny” oraz „Jestem mężczyzną, ale chcę być kobietą”. Na końcu filmu pojawiają się różne odpowiedzi od innych osób, które przechodzą podobne doświadczenie.

 

Pomysłodawca kampanii podkreśla, że „wartość marki mogłaby być większa dzięki stworzenie prawdziwej empatii z młodzieżą”. Itzkoff podczas festiwalu marketingowego tłumaczył, że „obecnie mamy do czynienia z inną formą marketingu i odchodzi się od starych wzorców”.

 

Sprite Argentina opublikowało filmy ze statystykami, jakoby „2 497 381 osób było urodzonych w niewłaściwym ciele”. Reklamy wideo zawsze kończą się słowami: „Nie jesteś sam, zachowaj świeżość” i stanowią wyraźną afirmację stylu życia różnych „mniejszości seksualnych”.

 

Film, który wzbudził najwięcej komentarzy na Twitterze, został opublikowany 1 listopada. Przedstawia młodych ludzi, szykujących się do parady LGBT, którym rodzice pomagają w doborze strojów m.in. spłaszczających piersi. Na koniec dwie małe dziewczynki malują białe serce na tęczową flagę. Film ukazuje również ojca jednej z dwóch młodych osób, który zawozi na paradę i kończy się stwierdzeniem: „Duma: to co czujesz, gdy ktoś, kogo kochasz, decyduje się być szczęśliwy”.

 

Co ciekawe, oprócz krytyki ze strony osób sprzeciwiających się promocji ideologii gender, większość negatywnych komentarzy na Twitterze wydawała się pochodzić od osób homoseksualnych niezadowolonych z braku różnorodności rasowej w spotach.

 

Źródło: cnsnews.com

AS

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 904 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram