24 października 2019

Dla kobiet, ale bez kobiet. Koncern puszcza oko do „osób niebinarnych i transpłciowych”

(Zdjęcie ilustracyjne. Źródło: unsplash.com)

W ramach dostosowania się do dyktatu środowisk LGBT, popularna marka „Always” zrezygnuje z umieszczania na opakowaniach swoich produktów symbolizującego kobietę wizerunku Wenus.

 

Właściciel marki podpasek, firma Procter&Gamble wydała oświadczenie, w którym stwierdza, że są „zaangażowani w walkę o różnorodność i integrację oraz nieustannie zmierzamy ku zrozumieniu potrzeb wszystkich naszych konsumentów”.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Dlatego w celu zmniejszenia rzekomej marginalizacji klientów transpłciowych, ale nadal przechodzących menstruację, zdecydowano się na rezygnację z kobiecego symbolu Wenus. „Rutynowo oceniamy nasze produkty, opakowania i projekty, biorąc pod uwagę opinie konsumentów, aby upewnić się, że zaspokajamy potrzeby każdego, kto z nich korzysta. Zmiana naszego projektu opakowania dla podpasek jest zgodna z tą praktyką” – wyjaśniają.

 

P&G zapowiedział, że zacznie usuwać symbol z opakowań w grudniu tego roku. Nowe opakowanie trafi do sprzedaży najpóźniej w lutym 2020 roku.

 

Zmiana opakowań „Always” nastąpiła wskutek – tu bez niespodzianki – presji środowisk LGBT, które licznymi „petycjami” i „sugestiami”, mówiąc delikatnie – nakłoniły firmę do zmiany symbolu graficznego. W akcję włączył się najpopularniejszy „trans-model” świata, Kenny Jones. Wcześniej był twarzą kampanii mającej przekonać, że miesiączka nie przynależy wyłącznie do kobiety.

 

Źródło: ofeminin.pl
PR

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 654 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram