2 października 2019

Czy firmy staną po stronie homoseksualistów? „Eksperci” już przekonują: warto!

Wiele wskazuje na to, że coraz częściej będziemy mogli w internecie lub w telewizji zobaczyć reklamy promujące homoseksualizm. „Eksperci” związani z branżą marketingową przekonują bowiem, że homoseksualista jest bardziej wartościowy niż zwykły klient.

 

Bajecznie bogaty, konsumujący na potęgę, kupuje wszystko i najlepiej tyle, ile się da – taki jest, w wielkim skrócie, homoseksualista według rynkowych badań. Żaden z ekspertów ochoczo reklamujących homoseksualizm nie wspomina, że w społeczeństwie jest ich znikomy odsetek. A mimo to marketingowcy zachęcają: warto inwestować w konsumenta-homoseksualistę.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Argumenty, jak to zwykle bywa, okazują się oczywiście miażdżące. Homoseksualista ma większy dochód w gospodarstwie domowym niż heteroseksualista, część tęczowych zapewnia, że chce wydawać więcej pieniędzy na wysokiej jakości zakupy (oszałamiający odsetek 26% homoseksualistów), homoseksualiści jeżdżą też na dłuższe wakacje (?!), kupują nowe telefony, chcą podążać za trendami i… rzekomo chętniej robią zakupy spożywcze.

 

Co to wszystko oznacza? Dla przeciętnego obserwatora – nie znaczy to nic więcej niż zbiór zwykłych banałów. Inaczej uważają jednak specjaliści od marketingu: dla nich te detale świadczą o tym, że – jak twierdzi magazyn „Social Media Manager” – „osoby homoseksualne to duża i wciąż jeszcze mocno niedoceniona w Polsce grupa docelowa, mająca ogromne możliwości zakupowe”.

 

Pismo lokuje homoseksualistów w grupie trendsetterów, oceniając, że są oni „najlepszymi ambasadorami marek”. Skąd tak daleko idące oceny? Czyżby stąd, że niewielka grupa osób, deklarujących się jako homoseksualiści, miała kupić rok temu nowe telefony? Albo zadeklarowała, że chętnie kupuje produkty spożywcze? Brzmi to niczym absurd.

 

Wywód magazynu prowadzi jednak do konkretnej konkluzji. „Marki chcące budować trwałe relacje z konsumentami LGBT+ powinny postawić na długofalowe działania i faktycznie podejmować walkę z dyskryminacją na tle orientacji seksualnej” – czytamy w piśmie.

 

 Hmm… a wydawałoby się, że najbardziej wartościowe konsumencko są rodziny wielodzietne.

 

 

Źródło: Social Media Manager

ged

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 131 667 zł cel: 300 000 zł
44%
wybierz kwotę:
Wspieram