DZIŚ JEST:   21   STYCZNIA   2020 r.

Dzień Babci
Św. Agnieszki, męczennicy
Św. Epifaniusza
 
 
 
 

Czy firmy staną po stronie homoseksualistów? „Eksperci” już przekonują: warto!

Czy firmy staną po stronie homoseksualistów? „Eksperci” już przekonują: warto!

Wiele wskazuje na to, że coraz częściej będziemy mogli w internecie lub w telewizji zobaczyć reklamy promujące homoseksualizm. „Eksperci” związani z branżą marketingową przekonują bowiem, że homoseksualista jest bardziej wartościowy niż zwykły klient.

 

Bajecznie bogaty, konsumujący na potęgę, kupuje wszystko i najlepiej tyle, ile się da - taki jest, w wielkim skrócie, homoseksualista według rynkowych badań. Żaden z ekspertów ochoczo reklamujących homoseksualizm nie wspomina, że w społeczeństwie jest ich znikomy odsetek. A mimo to marketingowcy zachęcają: warto inwestować w konsumenta-homoseksualistę.

 

Argumenty, jak to zwykle bywa, okazują się oczywiście miażdżące. Homoseksualista ma większy dochód w gospodarstwie domowym niż heteroseksualista, część tęczowych zapewnia, że chce wydawać więcej pieniędzy na wysokiej jakości zakupy (oszałamiający odsetek 26% homoseksualistów), homoseksualiści jeżdżą też na dłuższe wakacje (?!), kupują nowe telefony, chcą podążać za trendami i… rzekomo chętniej robią zakupy spożywcze.

 

Co to wszystko oznacza? Dla przeciętnego obserwatora - nie znaczy to nic więcej niż zbiór zwykłych banałów. Inaczej uważają jednak specjaliści od marketingu: dla nich te detale świadczą o tym, że - jak twierdzi magazyn „Social Media Manager” - „osoby homoseksualne to duża i wciąż jeszcze mocno niedoceniona w Polsce grupa docelowa, mająca ogromne możliwości zakupowe”.

 

Pismo lokuje homoseksualistów w grupie trendsetterów, oceniając, że są oni „najlepszymi ambasadorami marek”. Skąd tak daleko idące oceny? Czyżby stąd, że niewielka grupa osób, deklarujących się jako homoseksualiści, miała kupić rok temu nowe telefony? Albo zadeklarowała, że chętnie kupuje produkty spożywcze? Brzmi to niczym absurd.

 

Wywód magazynu prowadzi jednak do konkretnej konkluzji. „Marki chcące budować trwałe relacje z konsumentami LGBT+ powinny postawić na długofalowe działania i faktycznie podejmować walkę z dyskryminacją na tle orientacji seksualnej” - czytamy w piśmie.

 

 Hmm… a wydawałoby się, że najbardziej wartościowe konsumencko są rodziny wielodzietne.

 

 

Źródło: Social Media Manager

ged


DATA: 2019-10-03 06:56
 
 
Podziel się:  
 
 
 
drukuj
 
 
 
DOBRY TEKST
9
 
 
 
Skomentuj arytukuł
Nick *:
Twoja opinia *:
wyślij opinie
Regulamin forum portalu PCh24.pl.
Kliknij aby przeczytać

Regulamin forum portalu PCh24.pl:

1) Na forum nie wolno umieszczać komentarzy które:

- promują zachowania dewiacyjne, sprzeczne z prawem naturalnym;

- obrażają wiarę katolicką i Kościół katolicki;

- zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);

- zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);

- przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.);

- zawierają linki i adresy do stron WWW, dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe

- są reklamami lub spamem (nie mają nic wspólnego z komentowanym artykułem)

- są bezpośrednimi, brutalnymi atakami na interlokutorów lub nawołują do agresji wobec nich

- są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej

- zawierają uwagi skierowane do redakcji PCh24.pl. (za te ostatnie jesteśmy bardzo wdzięczni, prosimy jednak o kontakt mailowy, tylko wówczas mamy bowiem pewność, że trafią one do osób odpowiedzialnych za treść serwisu).

2) Wszystkie komentarze naruszające pkt. 1 niniejszego Regulaminu będą usuwane przez moderatora

 

Komentarze

Gdy tak czytałam ten artykuł, pomyślałam, że tam sporo smutnej,ale prawdy.gwiazdy ekranu-filmu,piosenkarze, którzy deklarowali się jako homoseksualni,to ludzie kochający najczęściej luksus, eskapady do bogatych aż do zepsucia miejsc ja jestem z małego miasta,ale mogę sobie wyobrazić,jak wygląda podejście do życia w dużym mieście choćby wymienionych homoseksualistów.zaniedlugo to my,homofoby , będziemy nienormalni...
3 miesiące temu / Gość
 
Polecam film Ronald Bernard na youtube.
3 miesiące temu / biiino
 
kto wiecej wydaje 6 osobowa rodzina czy pojedynczy gosc, ktory jest skonfliktowany ze wszystkimi?
3 miesiące temu / dw3df
 
@ Adi, Chyba ci się coś pozajączkowało z tymi 20%. Gdyby było w społeczeństwie tylu homo to świat już by nie istniał. Jest tego góra 2%
3 miesiące temu / szkielet
 
Artykuł bardzo tendencyjny. To nie o liczbę homoseksualistów-odbiorców i ich status materialny chodzi chodzi, a o fakt, że być może takie podejście jest modne dla dużej grupy ludzi niehomoseksualnych. W każdym razie taka strategia jest opłacalna dla firm. Firmy nie kierują się ideologią a potencjalnym zyskiem. Widocznie bardziej opłaca się stosować strategie nastawioną na lgbt niż rodziny wielodzietne, niezależnie od tego co się szanownemu redaktorowi wydaje.
3 miesiące temu / .
 
Ok niech ta mniejszość zostanie ich docelowym klientem a naturalna większość niech im podziękuję... Jack
3 miesiące temu / Jack strong
 

 
Top Komentowane
 
1
1
1
1
1
 

Nie ma go na naszym portalu?
Napisz! Krótkie komentarze lub felietony - opublikujemy je na Pch24.pl
 
 
 
 
Święta Rita
Ojciec Pio
Święty Maksymilian
Fatima - orędzie tragedii czy nadziei
Różaniec - ratunek dla świata
 
 

Copyright 2020 by
STOWARZYSZENIA KULTURY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ
M. KS. PIOTRA SKARGI

 

Żaden utwór zamieszczony w Portalu pch24.pl (www.pch24.pl) nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie, bez zgody Stowarzyszenia Kultury Chrześcijańskiej im. Ks. Piotra Skargi z siedzibą w Krakowie (Wydawca). Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody Wydawcy jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Prośbę o zgodę należy kierować do Redakcji Portalu na adres [email protected] Zgoda udzielana jest w formie pisemnej lub elektronicznej.

Rozpowszechnianie utworów, po uzyskaniu zgody, możliwe jest tylko pod warunkiem podania bezpośrednio pod publikowanym utworem informacji o źródle pochodzenia (PCh24.pl) oraz odnośnika do strony źródłowej (link z atrybutem rel=”follow”). Zgoda nie obejmuje ilustracji do tekstów. Niniejsza klauzula nie dotyczy użytkowników Portalu, linkujących utwory zamieszczone w Portalu w mediach społecznościowych.