7 marca 2019

Reklama z Giewontem bez krzyża. Celowe działanie, czy „układ cieni”?

(Opioła Jerzy [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/)])

Gdzie jest krzyż z Giewontu? Takie pytanie zadał sobie jeden z widzów, który dostrzegł, że w reklamie telewizyjnej z udziałem celebryty Sławomira, z bodaj najbardziej znanej polskiej góry, zniknął znak Chrystusa. Autorzy reklamy zaprzeczają by było to celowe działanie i twierdzą, że winny jest „układ cieni”.

 

O sprawie poinformował „Dziennik Polski”, którego czytelnik zaalarmował redakcję w sprawie braku krzyża na Giewoncie. To nie pierwszy tego rodzaju przypadek, więc interwencję w sprawie zapowiedział już burmistrz Zakopanego, Leszek Dorula. Wcześniej – w 2014 roku – zdarzyło się to dwukrotnie – w spocie reklamującym Polskę (realizowanym na zamówienie MSZ) oraz w bożonarodzeniowej odsłonie magazunu „Welcome to Cracow & Małopolska”.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Teraz krzyż znikł z Giewontu w spocie reklamowym porównywarki ofert bankowych, w której udział wziął gwiazdor rock polo „Sławomir”. Sam muzyk jest zaskoczony tą sytuacją, a jego małżonka Magdalena „Kajra” Kajrowicz wyznała, że jest to dla nich szokująca sytuacja.

 

Producent reklamy zapewnili burmistrza Zakopanego, że nie było ingerencji w użyte zdjęcie Giewontu i krzyż na nim się znajduje, ale „przez cienie go po prostu nie widać”.

 

Źródło: dziennikpolski24.pl

MA

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 784 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram