Amerykańska gwiazda muzyki pop przyzwyczaiła już do licznych prowokacji. Na swoim koncie nie miała jeszcze bezpośredniej obrazy Kościoła Katolickiego – aż do niedawna. W swoim najnowszym teledysku ukazuje protestujące zakonnice oraz…księży w klubie ze striptizem.
W klipie do utworu „Nothing Breaks like Heart” amerykańska gwiazda postanowiła zaatakować Kościół Katolicki. Utwór w swojej treści ma zwrócić uwagę na problemy toczące amerykańskie społeczeństwo, jednak z perspektywy bezpośrednio korelującej z narracją prowadzoną przez progresywistyczną amerykańską lewicę. Jak można się spodziewać, zamiast pokazać w krzywym zwierciadle także wyznawców judaizmu, muzułmanów czy protestanckich pastorów, gwiazda muzyki pop zaatakowała Kościół Katolicki.
Wesprzyj nas już teraz!
W teledysku do utworu Miley Cyrus, pokazane są protestujące zakonnice stojące wraz z kimś kto przebrany jest za Jezusa. Co budzi jednak największe kontrowersje to fakt ukazania katolickich księży w klubie ze striptizem. Szczególnie bulwersuje sposób ukazania kapłanów, którzy w sutannach i koloratkach znajdują się w jednym pomieszczeniu z roznegliżowanymi kobietami.
W całym utworze przewija się lewicowa retoryka wzywająca m.in. do wprowadzenia powszechnego zakazu dostępu do broni. W teledysku takie wrażenie wywołać ma scena ukazująca rodziców uczących kilkuletnie dzieci strzelania na strzelnicy. Dodatkowo, piosenkarka będąca główną bohaterką teledysku w finałowej scenie pozuje na tle samochodu niczym ukrzyżowana. Staje z rozłożonymi ramionami, podczas gdy stojący w pionie samochód w tle ma symbolizować krzyż, na co wskazują otwarte z obu stron drzwi.
– Kolejny muzyczny klip drwiący z Chrześcijan, jak alternatywnie! – ironizuje Dan Gainor z Centrum ds. Badań nad Mediami. – W swoim klipie Miley chciała ukazać otaczający upadły świat, jednak mimowolnie ukazała jak upadła jest w naszym kraju popkultura (…) Możecie wyobrazić sobie piosenkarkę pop szydzącą z Islamu? Liberalne media do końca kariery by jej nie odpuściły – dodaje.
Źródło: YouTube.com / lifesitenews.com / twitter.com
PR