30 października 2012

Goła reklama telefonii komórkowej



Reklama jednego z operatorów telefonii komórkowej wzbudziła wiele kontrowersji. Otrzymaliśmy mnóstwo komentarzy w związku z eksponowaną w materiale golizną i kontekstem jej wykorzystania. Publikujemy dwa wybrane.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Patrzę na reklamę operatora komórkowego. Gołą reklamę. Ludzie chodzą sobie bez ciuchów – w łóżku dwoje nago, obok ich łóżka kolejna dwójeczka nago. A lektor mówi, by „zrzucić z siebie to, co niepotrzebne”. No to jeśli ubranie im niepotrzebne to chyba telefon tym bardziej?

 

Wystarczy poczytać komentarze na Facebooku.

„Obrzydliwe”

„Jesteście kretynami, inaczej tego nazwać nie można”

 

To najłagodniejsze ze znalezionych. Innych nie wklejałem, bo chciałbym by redakcja zamieściła moje zdanie na temat tej paskudnej reklamy.

 

Ludzie nie chcą kupować perwersji. Może przemyśli to operator, któremu od negatywnych komentarzy nie przybędzie zamówień. Wręcz przeciwnie – powinno przybyć im wstydu.

 

Mieczysław Porąbka

 

 

To co się od dłuższego czasu dzieje z reklamami doprawdy woła o pomstę do nieba. Wszystko, ale to dosłownie wszystko można promować przy użyciu golizny i niedwuznacznych odwołań do seksualności. Samochody, motory, wycieczki zagraniczne to już standard, z którym chyba zbyt łatwo się pogodziliśmy. Nie zauważając, że golizna jest nam i naszym dzieciom dawkowana w coraz większej dawce. Jesteśmy jak żaba, która wrzucona do zimnej wody nie czuje, że temperatura rośnie…

 

Nieraz się zastanawiałem do jakiej granicy posuną się wymyślacze reklam. Na co zdecydują się producenci aby ich towar zareklamować jeszcze skuteczniej.

 

No i się doczekałem – jeden z operatorów telefonii komórkowej, ten co niedawno zmienił nazwę na brzmiąco z angielska, wyprodukował gołą reklamę. Co prawda sprytnie podaną bo newralgiczne fragmenty zostały zasłonięte, ale bez wątpienia golizna jest w dużej dawce. Męska i żeńska. Golasy przemieszczają się w jakimś składzie, czy sklepie z meblami. Reklama wzywa by zrzucić z siebie to co niepotrzebne.

 

Początek reklamy to już czysta perwersja, a przynajmniej takie można odnieść wrażenie. Sytuacja intymna już nie wystarczy, teraz poprzeczka jest podniesiona. Co dalej? Strach pomyśleć!

 

Jan Sawicki

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie