30 października 2014

Bój się chipsa!

(fot. Forum)

Audycje dla dzieci emitowane przez TVP będą wolne od reklam m.in. chipsów. Niestety dla homopropagandy czas antenowy telewizji publicznej się znajdzie.


Nadawcy zobowiązali się, że od 2015 r. audycjom kierowanym do dzieci w wieku do 12 lat, nadawanym między godziną 6.00 a 20.00, nie będą towarzyszyły reklamy żywności, w których jest duża ilość tłuszczu, cukru i sodu, takich jak chipsy czy napoje wysokosłodzone.

Wesprzyj nas już teraz!

Porozumienie podpisali przedstawiciele: ITI Neovision, Telewizja Polsat, Telewizja Polska, Telewizja Puls, TVN, VIMN Poland oraz The Walt Disney Company Polska.

Z porozumienia ucieszył się przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak. – Bardzo to doceniamy, że nadawcy w swojej działalności uwzględniają ważny element społeczny, jakim jest ochrona dzieci i młodzieży przed niezdrową żywnością – powiedział Dworak.

Jednocześnie publiczny nadawca wyemituje między godziną 6:00 a 18:00 na antenach TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura oraz TVP Historia klip promujący homozwiązki, autorstwa Kampanii Przeciw Homofobii.

Z pewnością objadanie się chipsami i nadmierne spożywanie napojów gazowanych nie sprzyja zdrowiu. Czy jednak homopropaganda nie stanowi większego zagrożenia? Sprawujących władzę w TVP dużo bardziej przeraża i niepokoi widok paczki paluszków niż parodii rodziny jaką są homozwiązki. W konsekwencji tak postrzeganej „hierarchii strachu”, chcą odgrodzić dzieci od „potwornych” chrupiących chipsów przy jednoczesnym dostarczeniu im przesłodzonego homoklipu.

Widok otyłego dziecka, nie może napawać optymizmem. Jednak przy zmianie nastawienia i zaangażowaniu się rodziców jest możliwa poprawa. Podobnego optymizmu nie można jednak wyrazić w sprawie ulegania przez najmłodszych „tęczowej” propagandzie. Ukąszony nią umysł – zwłaszcza na wczesnym etapie rozwoju – może już nie powrócić do normalnego postrzegania rodziny i seksualności. Jakże niepokojąco brzmią podawane przez dr. Paula Camerona wyniki badań wskazujące na korelację między homoseksualizmem a molestowaniem dzieci.

Postępowanie TVP jest zrozumiałe w kontekście fali homopropagandy wylewającej się z mediów głównego nurtu. Publiczny nadawca, nie chcąc być gorszy od innych, pokazuje przy tym jednak swe „faryzejskie” oblicze. Odcinając dzieci – oczywiście tylko pozornie – od reklam niezdrowej żywności, przyzwala na propagowanie zła i grzechu, jakim są zachowania homoseksualne. TVP jawi się więc niczym podejrzany „wujek Dobra Rada”, który czekoladki zjeść nie pozwoli, ale na paradę równości, owszem, weźmie.  

 

Łukasz Karpiel



Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie