10 lutego 2019

Kolejna homoreklama. Sieć telefoniczna wspiera LGBTQIA+…

(FOT.William Joubrel/Wostok Press/Maxppp France/FORUM)

Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark wyemitował spot, promujący homoseksualizm. Ma on dowodzić, że rodzice homoseksualistów są dumni z ich orientacji.

 

W kampanii oddano głos rodzicom grupy osób, którą określono skrótem LGBTQIA+. Trudno właściwie powiedzieć w jaki sposób odszyfrowywać ten skrót, ale pewne jest jedno: nie wróży on niczego dobrego. A opisuje się nim przede wszystkim grupy osób cierpiące na problemy z własną seksualnością.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Tyle, że spot Spark zrealizowany wspólnie z homorganizacją OUTLine, przedstawia problem homoseksualizmu jako nie tylko normalny, ale także stanowiący jakiś szczególny powód do radości. W filmie matka opowiada o swoim homoseksualnym synu z dumą i miłości oraz zapewnia, że wraz z mężem udzieliła mu wsparcia.

 

Nie zabrakło też oczywiście wątków budzących grozę, wszak to oczywiste, że matka musiała opowiedzieć, jak drżała o przyszłość swojego dziecka, „narażonego” na brak akceptacji ze strony innych.

 

To już kolejna w ostatnim czasie reklama promująca homoseksualizm. Nie dawno homokampanię rozpoczęła firma odzieżowa River Island, promując w swoich kreacjach reklamowych homozwiązki oraz adopcję dzieci przez pary homoseksualne.

 

 

Źródło: wirtualnemedia.pl

ged

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 127 724 zł cel: 300 000 zł
43%
wybierz kwotę:
Wspieram